Naxx hela natten!

Igår var jag dum nog att säga ja och tanka i en Naxx 25 med Tagglisa. Men Hóng sabbar allt som vanligt, nästa gång hoppar jag raiden om han är med. Det finns verkligen ingen värre än honom när han går igång. Sur och otrevlig, svär och lever satan. Grejt work! Och det bästa var att raiden inte blev klar fören 03.15. Och att alla ogillar vår lilla officer som gör det bästa för att förpesta vår tillvaro, göttmos. Jag ska prata med Martin om detta vill jag lova för vi kan inte ha en officer som beter sig som en omogen pojkvasker med pms som skämmer ut guildet och beter sig som ett rövhål. Tvi! Och det har ju inte hänt EN gång heller utan det är frekvent och (nästan) alla är verkligen sjukt less nu.

Jag blir så less när folk förstör det lilla roliga med att raida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0