Nästa stopp: Lapplands Vildmark!

Det är hög tid för mig att söka mig mot sängen då vi ska upp tidigt imorgon bitti och packa in oss i bilen och köra upp till Lappland och ut till mormors stuga. Den ligger väldigt fint till, vid Juktån i en liten vik, helt ensam. Bra fiske och bad ifall man vågar doppa tårna i den här kylan, fast när man fiskar kan man faktiskt stå på bryggan, om man vill undvika att simma efter fisken med harpun. Men det är ju frivilligt!

Jag hoppas bara vädret blir bättre så det inte regnar hela tiden för då är det ju ganska waste att åka upp för att sitta i en stuga. Inomhus.. Kortleken är med! (check!) Jag ska också packa med Sodukon och en bok, You never know you know...!

Aja! Vi höres på torsdag någon gång, om trollen har släppt oss. Det kan vara så att vi saknar täckning av det mobila nätet så.. Spännande! Men jag hoppas på det bästa!

I'll climb a hill, promise!


Annars så.. Torsdag it is! Och sen så väntar Vännäsdagarna. Vännäs största återvändardagar! Man vet aldrig vilka man kan stöta på där ute i vimlet! Det brukar ju bli ett antal gamla klasskompisar och andra mysko typer som är ute och luftar sina.. lurviga ben?!

Sleep tight and don't let the bed bugs bite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0