Lägenhet letas febrilt!

Jag har dock panik. Springer runt i cirklar. Jag var INTE beredd att få veta att jag tagit mig in på Högskolan i Jönköping. Inte det minsta. Verkligheten landade som en sten i huvudet på mig igår när jag fick reda på det. Och jag är inte så bra på att hantera sånna här sutuationer.

Så nu gäller det att surfa igen något boende asap så jag kan andas ut. Jag står ju i kö på flera studenbostäder sedan en tid tillbaka så jag hoppas.. Scannar blocket för fullt också, andrahands lägenheter duger ju till en början. Eller så bygger jag en koja ute i skogen. Jag vägrar ju bo i ett rum med delat kök, eller tillsammans med några skummisar.. Ehh ja. Usch!

Annars då? Ja det regnar för fullt och jag blir galen av allt regn. Samt att jag ska ner till Ica och handla mera kött då jag bjöd in Michael och Robert på middag imorgon efter V-dagarna. Samt att Sofies Linnea ska ju också vara här så vi blir ju 8 personer här hemma som det ser ut just nu. Syrran ville vi skulle spela Dot-card så det lär det ju bli.. Om Vindelborna är sugna? ;)






Kommentarer
Postat av: Miika

Hmmm... blir till att tagga järnet inför DotCard-matchen isf. Hon får inte vinna lika överlägset som sist!!

2009-07-10 @ 17:08:39
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0