Jag är i extas efter att ha sett Harry Potter och Halvblodsprinsen!

Jag, Fredrik och brorsan samt Sofie och hennes kompisar var och såg den senaste Harry Potter filmen igår och den var verkligen askalas. Jag gillar den skarpt vill jag lova, helt klart den bästa utav alla Harry Potter filmerna. Det är ju alltid saker som skiljer sig från böckerna när det görs filmer baserade på dem men denna var amasing. Brorsan var typ kär i alla snygga tjejer och vi flickor droolade på McLaggen!

De har verkligen hittat rätt skådespelare åt alla karaktärerna så det är verkligen som att "läsa" boken. Grymt roligt då de stämmer så överens med min egna bild över hur alla ser ut och beter sig.

Och vid ett tillfälle hoppade jag till trots att jag visste vad som skulle hända men det var inget i jämförelse med Fredriks skutt rakt upp ur biostolen.

På tal om biostolar, vi invigde ju de nya biostolarna i salong 4a, den största. Sjukt sköna stolar och världens godaste benutrymme samt mugghållare och nackstöd. Perfekt!


Haha oja, och du ska ju vara min made of honor Miika! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0