Ice Age i 3D!


Jag och Miika hade ju en "dejt" ikväll inne i stan och vi skulle se Ice Age 3 i 3D! Vi möttes upp och handlade godis på Hemmakväll, ja Robert, det blev massor med godis! Av någon anledning brukar Robert alltid klaga på våra storlekar på godispåsarna men som tur är har varken jag eller Miika anlag för fettma så vi handlar så det räcker och blir över...! Smaskens!

Och i biosalongen fick vi sjukt snygga glasögon, de ser nästan ut som Raybans, och de satte vi ju på oss direkt med barnslig förtjusning. 3D är riktigt läckert att se vill jag lova och filmen var grymt go. Nya karaktärer som fick oss att skratta många många gånger. Sockersöta Peaches var underbar! Och Scratch är ju lika crazy som vanligt men ingen slår ju Diego, den sabeltandade tigern, han är ju läckrast även om han inte hade någon större roll i den här filmen. Han är fortfarande min favorit tillsammans med Sid!

Sid blir ensamstående mamma till tre baby T-rex och det blir en cirkus utan dess like när Sid blir kidnappad av mamma T-rex och sökandet efter Sid för "hjorden" ner under isen till de utdöda dinosauriernas tid...

Jag ger Ice Age- Dawn of the Dinosaurs 4/5 toasters!


Nästa film blir Transformers 2 men den får vänta tills dess att Fredrik dyker upp här i Norrland. Och Miika var sugen också, det kommer bli awesome!

Kommentarer
Postat av: Miika

Jojo kan väl så vara att jag funderat på det länge, men jag hade inga tankar på att köpa någon just igår. Så någon ren impuls var det väl kanske inte, men liiite! __

2009-07-04 @ 11:08:49
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0