Grått väder, idag igen?

Årets sommar är en av de sämre vi har haft på länge vill jag lova för det känns som om det bara regnar och bara är grått och trist ute. Okej, okej, igår var det strålande solsken och i förrgår men innan dess hade det regnat i 2 veckor. DET SKA INTE REGNA PÅ SOMMAREN!

Det är så tråkigt att sitta inne om sommrarna och häcka framför datorn när man hellre är ute och leker lite. Men i år är det det som gäller! Tyvärr och det resulterar ju i en obefintlig solbränna..

Pappa ska hämta hem lite kartonger nästa vecka och sen är det bara för mig att börja samla ihop alla mina saker jag har spritt ut i huset och packa ner dem i kartonger så att så mycket som möjligt är färdigt att hämtas när jag hittar en lägenhet i höst. Den helgen när jag flyger upp, packar in oss i bilen och åker ner till jkpng igen kommer att bli stressig. Om mamma får som hon vill så kommer vi även att besöka IKEA och fixa klart allt innan de åker hem igen. Det känns nästan som om hon är mer taggad på detta än vad jag är!


Okej, det kommer inte riktigt att se ut såhär när vi tar Focusen och släpvagnen ner genom Sverige.. Men nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0