Fyllesamtal!

Fredrik ringde igår och det slutade med att jag pratade med Klas(?!) i 30 minuter. Helmysko kille den där Klas, sjukt rolig. Jag skrattade så jag nästan grät och Fredirk låg tydligen på sängen helt borta. Det gick tydligen hårt till igår! Jag fick också skäll för att jag hade åkt hem för tidigt från Småland, ajabaja Emelie!

Klockan var väl strax innan två och jag hade somnat ifrån filmen och jag fick ju lagom hjärtklappning när telefonen ringde. Sen tog det typ en timma innan jag kunde somna igen efter det att vi lagt på så jag var ju sådär lagomt nöjd! Haha!


Jag målade lite igår också, men Robert, jag är lessen. Jag har blivit för kär i min tavla för att du ska kunna få den av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0