Fest!

Igår var jag och Fredrik inne i staden för att hälsa på Anna, David, Cornelia, Hanna...mfl för att partaja lite. Det var riktigt nice faktiskt! Jag och David lyckas alltid komma in på konstiga konversationer, alltid lika roligt! Sen är Anna så jävla grym på att berätta om hennes besök hos barnmorskan, läkarkandidater, fylleslag och allt möjligt så jag skrattade så jag grät där ett tag. Haha!

David och Anna är så söta!

Jag har också kommit fram till att Heiniken INTE är en god öl. Jag måste ta och hitta min öl snart för jag kan inte dricka cider längre. Usch!

Kvällen fick dock ett litet snöpligt slut då Fredriks leg hade gått ut och vi kom inte in på TC: Better luck next time! Så det avr bara till att ringa brorsan och så fick han hämta oss.. Galet värre! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0