Åskväder!

Idag har vi haft åska i 3 timmar i följd kanske. Runt 14 rullade åskan in och tog över så jag och brorsan låg i soffan på altanen och tittade på blixtarna och såg hur glasrutorna skallrade av mullret. Det var nice! Han frågade hur han skulle klara sig utan mig i 2 månader innan han åker till Japan, han är grymt go! Hur ska han klara sig i Japan i ett år är min fråga?! Han kommer ju att drunkna i Hello Kitty-hysterin som råder där!

Jag kommer sakna alla som fan när jag åker söderut, det vill jag lova! The good new is that it will be a roadtrip... Mamma och pappa ska förmodligen stanna i Linköping och köpa en speciell dubbeldörr till Orangeriet så... Aja, vi ser väl!

Sen så.. hämtade jag Fredrik på flyget, awesome!

Som Anna sa, vi har i princip veckopendlat i sommar, och det gillas vill jag lova.

Och åskan mullrar långt borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0