Armhävningarna tog knäcken på mig!

Igår efter löprundan så "tvingade! Fredrik mig att göra armhävningar och jag är ju inte den som är den så jag gjorde 2x10st och de har helt knäckt mina stackars " muskler". Bröstet, övre delen av ryggen samt låren mår inte bra idag kan jag säga. Av det lilla?! Det luktar rätt mycket skandal vill jag lova. haha!

Sen idag så.. Har det regnat.. Det har verkligen öst ner, sommaren regnar bort och det gillas inte! Vi har också städat hela huset idag och det känns som alltid grymt skönt när det är rent och fräscht!

Imorgon då? Jag blir tydligen övergiven av Fredrik som ska in till stan och hälsa på Uffe så jag vettifan vad jag ska hitta på men det brukar ordna sig. Det gör det alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0