Är sommaren slut redan?!

Jag blev mörkrädd när jag läste VK och såg att vädret skulle förändras drastiskt de kommande dagarna.. 27 grader varmt idag och sen sjunker det.. och sjunker ner till 10grader på söndag! Det är ju skandal om det nu skulle bli så! Så idag måste jag ta vara på solen och vara ute hela dagen och njuta av värmen innan den försvinner från vårt vackra norrland!

Och igår fick Athena frispel. Hon låg inne hos mamma och pappa och sov runt 12 igårnatt och då när jag stängde och låste dörren borta hos mig så trodde hon det avr en skummis som bröt sig in så hon kom springandes och skällde som en galning i 5 minuter. Och som om det inte räckte så kom hon dundrande i full fart imorse klockan 6 och skällde och morrade åt mig när jag låg i sängen och sov så fint innan hon upptäckte att det var faktiskt jag och inte en mördare som låg i min säng och sov. Hon är inte van att jag är hemma än, det märks.

Och våra orangeri-planer börjar ta form. Detta ska bli mycket intressant, det tråkiga är att när vi ska börja bygga så kommer vi inte ha plats för några tomater då växthuset ska rivas. Men, det kommer bli superläckert så det kan vi offra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0