Alltid samma visa!

Om och om igen! När det är fint väder och kväll.. Då ska man inte planera in att spela tennis! Jag, Fredrik och Sofie cyklade upp, taggade till tusen och så var planen upptagen. Gud se förbannat!

Vi spelade istället DotCard hemma och ljudvolymen var minst sagt hög då vi går in med allt vi har för att verkligen vinna ett spel som mest är baserat på tur. Jag hade en grymt fin omgång på gång med endast 24poäng i halva omgången innan det brakade iväg med en 56p:are... Fredrik har rekordet på 73poäng totalt på ett spel och har därmed puttat ner syrran som hade fina 78p innan... Om blickar kunde döda! Haha!

Imorgon blir det Harry Potter med brorsan, Freddie och ev Fredriks bror Mikael och hans Veroinica. Jag är så taggad på filmen!

Sen så har Sofie lånat hem bågar till nya glasögon för 7k delat på 4a par. Sjukt snygga, go för Max Mara-bågarna säger jag ju bara. Så läckra och nej de är inte emo-poppiga som du säger! Jag blir som alltid avundsjuk, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0