Well, what can I say?

Mer än att det har varit en grym vecka hittills!

Jag och brorsan på stan i måndags
Jag och Fidde i stan och i Vännäs på tisdagen
Jag och familjen med go-maten (och sparris!) på Nyår samt partaj i Umeå
Jag och Fredrik idag, jag spöade han som satan i Wii. Sen Nyårsrevy med Anna och Miika, riktigt trevligt!

Nu är jag typ väldigt trött och väldigt trött. Det blev ju inte så många timmars sömn inatt och sen sover man dåligt när man är ovan vid sällskap plus att jag vaknade tidigt som fasen. Men det var det helt klart värt!

Och det är -21 grader ute inatt, sickt är det!

Och tack Miika för att jag fick komma på revyn, det var riktigt najs med något annat att pyssla med för en gångs skull. Jag är djupt imponerad av folk som kan sjunga så vacker som killarna och tjejerna gjorde på Revyn idag. Riktigt najs!

Sen så var nyår trevligt, jag hade inga förväntningar alls så det blev ju bra tillslut. Lite stelt i början hos Ulf, Fredriks kompis, men det blev bra. Och Lasse, han blev som ett barn när han fick se alla raketer/smällare de hade. Haha! Och som vi fuldansade på NH, riktigt skoj faktiskt. Det gick inte att dansa normalt till den musiken så vi fuldansade som satan och vår ledstjärna var Fiddes syster, (en annan Fredrik =P) hon var helt galen. Sjukt härlig tjej. Uffe var också grymt go faktiskt så att ja. Helt okej. Lite lite folk men det gick.

Usch, nu blir dte sängen, den ropar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0