Vacker pålle!

Jag kan börja dagen med att klaga på min brorsa. Latare jävel finns ju inte och mamma blir galen på honom. Vilket leder till att jag måste fhightas för att hålla lugnet mellan de..

Jag och Athena såg en väldigt vacker mörkgrå skimmel (dvs en häst!) idag när vi gick våran lilla promenad. Hur snygg som helst så både jga och Athena stod och tittade lite på ryttaren när hon gjorde några övningar med sin stora pålle. Athena är i löpen också, det är typ det jobbigaste som finns dår vi är bortslkämda med att bara kunna släppa ut henne utan bevakning, nu måste vi actually följa med henne ut varje gång..

Annars idag då? Ja jag ska se mera DSMs2 som har börjat sjukt bra alltså. Ja herregud!

Jag hade dessutom en sjuk dröm inatt men jag tappade den när jag var ute med Athena, synd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0