.!

Jag vaknade runt 10 idag men orkade inte stiga upp så jag låg helt enkelt kvar i sängen och bara låg där och småsov och hade det mysigt.

Och vi äär i VM-final med småkronorna, hur tufft är inte det?! Denna gången ska det bli mer än ett VM:silver även om Kanada kan bli tuffa i finalen.. Men vi ska knäcka dem!

Och jag vet, jag blev helt paff när jag fick höra att det bara var 2 år som skilde dem åt. Men det är väl för att Brad nästan alltid spelar actionhjälte med snygga muskler och Clooney är lite mera en vacker kvinnorkarl som alltid har haft grått hår.. Eller ngt sådant, vad tror du?

Bah det avr tänkt att inlägget skulle vara lite längre och bättre men blev invajtad till raid.. ;P

Kommentarer
Postat av: Miika

Det gråa håret kan nog göra sitt där faktiskt!

2009-01-06 @ 22:48:03
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0