Galet!

Ja, vad ska jag säga om idag?

Ytterligare en helt störd dag att lägga till listan.

Jag har ju berättat om polistanten och mitt pass innan och kvällen fortsatte lika bra med mensvärk och gudars vet vad. Jag gjorde en bra träning i alla fall, hur kul som helst med 17 utespelare och 2 målvakter så det var en grymt rolig träning. Dessvärre spökar mina hormoner en aningen så när jag kom hem och såg att de återigen raidade i Naxx belv jag lite emo, och så lite mer skit på det så.. Det slutade med att jag tog min Ipod, gav Athena hennes väst, tog på mig reflexvästen, knöt på mig skorna och sprang 5km nästan direkt efter att jag kommit hem från träningen.

-6grader, nysnö, tyst och vackert... Det var hur härligt som helst. Athena dödar mig dessvärre, hon springer i samma takt även i uppförsbackarna, det blir en aningen jobbigt.

Så nu sitter jag och smaskar päronfil, Start! med russin och så lite extra russin på det samt lyssnar på Akons nya album. Jag ska också ta och börja se s2 av Dirty Sexy Money som jag så passande har fått hemladdat nu..

Men duschen nästa, och Anna, jag fixat!



Jag fnissar ihjäl mig men det krävs att man spelar wow för att förstå detta...

""[22:07:12] <Selini> we just had this warlock in HoL normal and he was asking for tacs on loken so we said "hug him" and he stood at range on his own the entire fight and did /hug at the start -_-""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0