Svikare!

Bah!!

Jag hatar att komma på träningen och se att vi blir 6personer som ska träna. Det känns så lamt när vi spelar i div1 att det ska fattas 12 personer varje träning under jullovet här, visst, vissa jobbar, men gör de verkligen det varje gång?! Sjuklingarna är de samma varje vecka med.. Mutter.. Det är ju så surt då man själv stiger upp i ottan för att hinna käka frulle och lunch innnan träningen för att verkligen vara taggad.. (Okej, nu ljög jag, idga steg jag upp 45 minuter innan träningen, kastade i mig fruskosten, hoppade i kläderna och rusade ut till bilen för att hinna i tid. MEN jag hade tänkt att vara duktig..! ;))

Iaf, vi gjorde vad vi kunde, skönt att röra på sig lite.

Nehepp, ska skicka över pengarna till Sofia nu, jag är så taggad! Och sjukt glad över att det blir av nu, och att just jag blev invajtad att följa med.. Huuuuur kung som helst! <3 Samt att Sofia är en tjej med koll på läget, det blir bra så får hon ta hand om mig.. Vilket kan behövas.

Men Berra, vår tränare, blev ju itne så glad, jag missar lite matcher när jag åker iväg. Perfekt säger jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0