St Anton, here we come!

Detta blir nog mitt sista inlägg på ett tag eftersom jag reser till Österrike imorgon med Sofia i 3 veckor ifall någon nu skulle ha missat det!

Jag är lite nervös eftersom jag har packat min boardbag full då jag har bräda, skidor, bindningar, stavar, pjäxor, snowboardskor och ryggplatta där så den väger ju en hel del. Sofia  har nämligen bokat för 15kg max och min väger minst 20kg men jag hoppas det löser sig och jag får följa med flygplanet endå. Det är ju bara att jag går upp en skala och hamnar på "medium" bagage istället för "small"... ;)

Annars blir det panik men isåfall skulle jag välja skidorna tror jag. Måste fundera ut det där ifall jag måste lämna ngt behind..

Jag har tillbringat hela kvällen med att packa. Det är som ett puzzel att rymma all utrustning i en boardbag och en resväska. Men jag är klar nu, finally. Trött och ont i ryggen efter en heldag på stan och sen packa allt.

Jag är grymt nervös! Och ja, jag har packat kondomer, don't u worry! Det har alla sagt att jag ska packa ner.. LOL!

Snart blir det sängen och sova en stund innan jag ska stiga upp och packa det sista och sen åka, brorsan ska få äran att skjutsa mig till staden.

Iaf! Det ryktas om internet i lägenheten hos Victor och Erik så jag hoppas de har en dator också.. Ska försöka skriva lite och lägga ut ngn bild eller två ibland sådär..

Och ja jag kommer sakna er. /kisses!

Tjingeliiing!

Kommentarer
Postat av: Miika

Gl and hf down där! Bara att börja räkna ner till hemkomsten! ;P

2009-01-26 @ 22:08:13
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0