Skitsport jag håller på med då!

AHHHHHHH!

Vad jag blir arg! Vi spelade en ytterst viktig match idag mot Ersboda som vi skulle ha vunnit, vi borde ha vunnit den. Istället går vi in och gör en halvhjärtad insatts och förlorar med 6-2. Pinsamt dåligt, de spelade ut oss stundtals och vi var 2 meter efter hela matchen igen. Sjukt störande då vi är så jävla mycket bättre. Det är så här dte blir när vi har gjort 2 träningar på 3-4 veckor, klart som fan vi blir slöa och ringrostiga samt tappar matchtempo. Jag blir galen. Och allt detta käftande och skyll på domarna, det är fortfarande vi som förlorar matchen, och att skrika på domarna hjälper föga. Inför varje match säger vi: ta det lugnt, käfta inte. Våra tränare blir ju helt galen, det är så pinsamt så!

Aja, det är bara att bryta ihop och komma igen, nästa match är redan på fredag så då gäller det att vi är taggade när vi möter City hemma.

Men åh! Jag blir så less, och svanken mådde inte bra heller idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0