SHARK!!!!!

Inatt hade jag min egna lilla version av Hajen när jag sov. Helt störd dröm..

Jag, innebandytjejerna och diverse människor var ute vid havet en stormig dag och kokade mat på ett triangiakök när vi plötsligt hör ett skrik och ett gurgel från vattnet när någon dras ner under vågorna. Det var en rad klippor där vi var och havet vräkte in över dem så vattnet stod i stora vågor som smällde in över oss. I alla fall så sprang vi ju genast fram till kanten och stirrade ner i vattnet för att se ifall någon syntes till, men konstigt nog var dte inte heller någon som saknades...

Vi rotade fram metrevar som vi satte fläskbitar på och började fiska för att få upp besten som gurglat i vattnet och plötsligt ser vi hur en enorm vithaj slänger sig upp med öppna käftar och börjar hugga efter tjejerna som stod vid klippkanten. Han kastade sig upp på land efter dem och hasar och biter vilt omkring sig innan han glider ner i havet igen. Vi blir helt skärrade men lyckas ta oss samman och kasta ner revarna i vattnet igen. Emma som är våran minsta tjej satte sig där vattnet var 2dm (decimeter, lågvatten alltså) djupt och aldeles stilla... Ur vattnet dyker hajen plötsligt upp och sliter av hennes arm?! alla blir helt galna och blodet rinner när jag tar min penna och sticker den i hajens öga..

Sen så vaknar jag upp och är så sjukt trött, fisket slet ut mig totalt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0