Resan närmar sig med stormsteg!

Jag har börjat packa idag. Smått panik. Mycket att fixa imorgon. Samt att vi har förbokat "small" extrabagage och jag som hade tänkt att ta både skidor/bräda, pjäxor/skor, kläder och allt som rymms i boardbagen.. Nu får vi se hur det kommer att gå. Tar nog båda endå och betalar extra på flygplatsen ifall det väger för mycket.. Vilket det kommer att göra, utan tvekan.

Det är nog inga problem.

PANIK! I will miss u all!

Undra vart jag har slarvat bort min sköna och snygga fleecetröja för jag hittar bara den gamla men den duger gott och väl. But still, slarvmaja!

Vi ska äta taccos idag, smaskens! Och så kommer farmor och farfar vid 18 för födelsedagsfika och så raid vid 19.

Gahh! Ju mer jag tänker på resan dessto mer nervös blir jag. Boendet skulle kosta 4300 för 3 veckor, inte farligt! Så nu har jag pungat ut med ca 7.300kr och liftkortet lär ju ligga runt 4-5k men det är ju helt klart värt allt jag lägger ut på den här resan. /drool

Like.. once-in-a-life-time-grej!

Kommentarer
Postat av: annir

du kommer att ha så jäkla kul! :D

och maria hälsa att killarna där nere verkligen har emelie-kvalité ;)

2009-01-26 @ 19:46:55
Postat av: annie

but i will ofcourse miss you...

välkommen hem fest när ni är tillbaka :D

2009-01-26 @ 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0