Psykbryt och skrattanfall!

Jag dog igårkväll, skrattade så jag grät framför datorn. Tur att ingen var ute och spionerade på mig, det såg säkert helt stört ut. Jag gissar på att det var de två träningspassen som tog ut sin rätt, samt att min dygnsrytm är en aningen i oordning och jag var lite trött. Men roligt var det som satan, även om ingen annan förstod riktigt varför.. Men jag är ju känd som konstig, blåst, blond och alltmänt mongo så.. ^^

Jag har iaf städat, så det får en (check!) inför helgen, nu är det bara ett besök på bolget kvar innan jag kan slappna av och ta helg. Vi väntar bara på att mamma ska komma hem så ska vi ta fredagsfika och sen ska jag snatta fokusen och dra iväg.

Match imorgon, jag är taggad, vi får väl se hur mycket speltid det blir då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0