Projekt inc!

Sådärja, allt avklarat och nu är det äntligen helg!

Mitt och brorsans projekt är incomning med stormsteg. Vi ska måla om i hans rum och lägga nytt golv i både brors och syster rum medan vi som alltid väntar med mitt? Kanske är det ett tecken på att de vill jag ska flytta snart? Haha! Nej men jag ska få nytt golv i mitt rum sen, och nya tapeter elelr måla om. Det kommer bli kanon, men först deras rum. Det ska faktiskt bli lite kul att ha ett mission att göra när jag nu är arbetslös, eller ursäkta, jag menar arbetssökande. Vilket påminner mig om att jag måste gå till arbetsförmedlingen nästa vecka. 

Jag gillar att måla, skulle ha gått ngt sånt på gymnasiet, elelr rörmockare! Its kinda too late for that now anyway, but..

Och jag har fortfarande inte hittat "The" Nemi som jag vill måla och ha ovanför sängen. Det kliar i fingrarna och jag letar febrilt så hittar ni någon kort bra strip med henne eller ett typisk Nemi-face-expression så linka direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0