nu!

Jag vill resa nu! Jag är sjukt trött på att träna innebandy nu!!

Och på lördag blir det bortamatch mot topplaget skellefteå och matchen spelas klockan 16 vilket betyder att jag inte är hemma i Vännäs fören vid 22ish på kvällen. Men förhoppningsvis med en vinst, vi har lite revansch att ta sen förra matchen vill jag lova.

Jag är skakis i benen, lost i huvudet och börjar bli nervis inför resan. Vet inte om jag ska orka in på stan imorrn eller om jag tar det på måndag. Ska fundera på saken ikväll så får vi se hur det blir.

Ah duschen nu iaf, sen lite stretching och sen lata sig (ovanligt?!) innan det är dax för sängen.

Och! Jag har blivit värsta hemmafrun, 4e dagen i rad jag lagar mat och imorgon ska vi göra taccos vilket jag också kommer att vara med på så.. Inte illa imo.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0