Lördagstaccos!

Det är så smaskens!

Jag, brorsan och syster gjorde taccos ikväll åt la familia. Smaskens vad det är gott! Och vi hade det mycket trevligt när vi snackade om film och skådisar i princip hela måltiden och, OCH! George Clooney är bara 2 år äldre än Brad Pitt! Dvs 47 och 45 år.. Stört.. Jag trodde Clooney var minst 5 år äldre än Brad men tjii fick jag!

Så vad h'nder nu då? Ja jag vette fasen faktiskt, har inga planer alls. kanske fortsätta i min läsning? läser Sagan om Drakens Återkomst atm, jag gilalr den serien. Skulle itne ha ngt emot att leva under den tiden..


Kommentarer
Postat av: Miika

Shit! Är det bara 2 år!? Känns ju som det skulle vara många fler än så. Clooney är ju en gammal räv i jämförelse med Pitt känns det som.

2009-01-03 @ 23:39:40
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0