Liggandes i migrän!

Jag kännde det på mig redan igårnatt när Junior VM avgjordes och Canada vann med 4-1 mot Sverige att huvudvärken skulle komma smygande idag. Det blev lite värre än så, när klockan ringde halv 11a för att jag skulle upp och åka med syrran på konstmusem i staden hade jag typiskt nog fått värsta migränanfallet. Vilket jag inte ens önskar min värsta fiende, det är så drygt att ha migrän. Sprängande huvudvärk, ljusskygg, ont i ögonen när man blundar och hela huvudet blir kännsligt så det känns som om kudden är gjord av sten. Så brorsan fick rycka in och följa med henne för att titta på en utställning av "kartor", han hade säkert jätteroligt...

Så jag gick ju och la mig och sov, mamma väckte mig strax efter 14 någon gång och sa åt mig att ta något att fika så det avr ju bara att göra som hon sa, mamma vet alltid bäst! Migränet är borta men jag dras med en lättare huvudvärk men det ska itne vara några större problem. Vi ska dock åka in till staden och bowla med laget snart, det kan bli lite jobbigt med alla smällar men det får jag väl ta.

Nehepp, min miserabla morgon, eller dag, eller något, i alla fall. Bäst att hoppa in i duschen och göra sig presentabel inför kvällen.

TjingeliinG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0