Lagbowlingen slutade med..

..Förlust för min del! 2a kom jag, både på höger, höger och sedan vänsterrundan. Supen den skurken vann men jag fick mycket beröm för min snygga stil när jag kastar iväg klotet. Jag gör som proffsen och slänger ut med benet, inte för att det går bättre men jag bara gör så. Lite svårare att göra det när jag kastar med vänstern men det går, haha!

Inte för att jag brydde mig särskilt igår då jag var lite lost i huvudet efter migränet men ändå, jag gillar inte att förlora! Men det var trevligt det var det och vi tränar som vanligt på tordag och sen har vi vår första match efter uppehållet på lördag vilket ska bli sjukt troligt!

Och så på söndag ska jag se Henke Larsson spela innebandy med sitt Hälsingborg vs IBK Dalen. Det blir spännande att se om han ska spela innebandy nu.. Han kommer granskas mycket kritiskt nu när han är här uppe, det kan jag lova. Anna smsa igår och undrade om jag ville hänga med, och det tackar jag ju inte nej till om jag säger så!

Jaha, annars då? Ja det är min matdag idag, undra vad jag ska laga för något "avancerat" idag då.. Jag ska nog också se de två sista avsnitten i Dirty Sexy Money på sesong 1 också, jag såg 4a avsnitt igår och det är så bra. Jag grät nästan, och skrattade som en galning. Lite synd att tvillingarna Jeremy och Juliet har lugnat ner sig men Karen is still going.. erhmm.. horny..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0