Jag är i en "unik" situation..

Ja, jag slackar på att skriva numera.

Så jag drar en snabbis nu igen; Jag har varit på arbetsförmedligen idag och det var ju en upplevelse i sig vill jag lova. De svammlar mest och eftersom jag fick avgångsvederlag så, direkt citat; "Är jag fri att göra vad jag vill..." Dvs en unik situation som arbetssökande då jag inte behöver söka jobb eftersom jag inte får akassa utan jag kan slacka satan så länge pengarna räcker.. typ..

Ja men då var det gjort, check! Imorgon ska vi dessutom börja måla.

Jag har också blivit familjens nya masterchef, och det skumma är att jag tycker det är kul. Jag är så sjukt uttråkad av att vara arbetslös (sökande är ju helt fel ord i mitt fall, eftersom jag inte behöver ett arbete) så jag tycker det är roligt att laga mat?! Och alla som känner mig vet ju att jag hellre kapar av mig benet än att laga mat så.. Rädda mig, tack!! Jag förstår seriöst inte hur brorsan har kunnat vara hemma i flera månader utan att göra något om dagarna, men han har iofs inte haft ett fast jobb att gå till som jag har haft, i hela 2.5 år. Så han är inte van att ha något att göra direkt sådär men iaf.. Jag måste se till att hitta på ett mission sen när jag kommer hem annars lär jag bli mer galen än vad jag redan är. (skulle sluta på dårhuset).

Nej duschen nästa, jag har nyss kommit hem från träningen. Helt slut som vanligt..
Tjingeliing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0