I "city" mellan 17-18 där...

Jag, Miika och Robert har en "date" ikväll där vi ska träffas i "city" mellan 17-18 där någon gång. City är rätt stort i Umeå och tiden är ju lite... erhmm.. ja..

What to wear, what to wear? Bäst jag gör ett litet ryck nu och börjar duscha osv. Jag har ju dammsugit och torkat hela huset idag igen, mamma fyller år på måndag så vi har kalas imorgon, vilket har gjort mig en aningen varm eftersom jag jobbade under press och stress.

Farmor har haft flunsan och vinterkräksjukan tror jag, så hon får baske mig inte komma. Skulle få panik ifall jag blir sjuk innan resan nu alltså.

Ahh! Stress, jag är alltid sen och stressad. Inte bra alls.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0