Henke Larssons magrutor får 5+!

Jag, Anna och Sofia skulle gå och se Dalen vs Helsingborg och umgås och snacka skit. Och ja, i vanlig ordning var jag rätt sen så när jag svängde av huvudleden och såg bilkön till Gammlia fick jag spader, så jag svängde åt andra hållet och fick parkera enda bort på Östra Gymnasiet. Vilket är en bit bort, och Anna och Sofia fick parkera åt andra hållet brevid Simhallen så vi var sena som sjutton. När jag kom in 15.45 till hallen så skrek de i biljettkassan: Slutsålt... Vi hade ju redan biljetter men det var många som fick gå hem besvikna vill jag lova.

2000 personer var dör för att se Dalen och Henrik Larssons Helsingborg. Dalen bjöd på cirkuskonster, jag satt nästan och dregglade över Peder Bodén och Ketil Kronberg och deras sjuka passningar, skott, dribblingar och gud vet vad. Jag vill också! Och så Henke Larsson då, han fick väl göra 7-8byter på hela matchen, varken sämre eller bättre än någon annan men det avr roligt att se honom i action. han sog en aningen bortkommen ut faktiskt.. Men han fick ju 5+ direkt av mig då han drog upp tröjan och visade sina magrutor och vackra brunfärg.. Gosh!

Dalen vann i alla fall matchen med 10-2 och hade stundtals lekstuga med sina motståndare. Sjukt kul att se!

Efter matchen käkade vi på MAX och stoppade i oss smält ost, strips och en burgare, inte illa. Det var ett bra tag sen som jag åt på max så det var grymt gott. Snackade skit, om resan, victor och erik, Sofia, Anna (numera SNUS-Anna! ;)) och så såg jag Atti också. Stört! 2 ex klasskompisar på samma dag..

Och medan jag slängde mig efter bollarna spelarna kastade ut när de gjorde mål (jag fick ingen, awww!) så satt Sofia och duckade och Anna asgarvade. Det är cirkus! Haha! Samt att Miikas brorsa satt snett framför oss, det var lite fränt imo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0