Helt knäckt!

Andra dagen i St:antonområdet och jag är redan knäckt.

Idag vaknade vi av att "kapten Morgan" kom och väckte oss genom att laga gröt. Han har ingenstans att bo, en söt liten 89a, så han har alla grejjerna här, lagar frukost åt oss men sover ngn annan stans.. Ganska wierd.. Men han är grymt rolig!

Iaf, igår var vi först hos "Hasses", en lägenhet som har 12 inneboende, skit på golvet, de har inte städat på veckor, klet på golvet. Sjukt äckligt, röker innomhus och det bor två tejeer där med 10 killar. Förstår inte hur de står ut. Vår lägenhet är sjukt fin om man jämför vill jag lova! underbart! Vi har om kanal 4, våran svenska 4an.. Iaf efter förfesten där åkte vi in till St Anton (Vi bor ute i Petnoi) och det finns en viss runda som alla gör.

På andra stoppet så var det svenskkväll på klubben, sjuukt mycket svenskar, svensk musik och alla var som tokiga! Hur kul som helst men det känns samtidigt ganska skumt med en svenskkväll så långt hemifrån! Gratis inträde för tjejer dessutom, wosh! Iaf så tog vi det rätt lugnt och var hemma vid 3på morgonen.

Sov några timmar och sen gav vi oss ut till Rendel igen, ett litet mindre område utanför St Anton där det finns en park och shysst häng. Många svenskar, vi är väl ett gäng på 12pers som brukar hänga där. "Vi", dvs de andra och jag och Sofia som sneeakar in , haha!

Jag har också börjat få en goggelbränna, stört! Ja och Erik åkte kanske två timmar i uppåkt puder, slagit, så jag fick kämpa som ett djur. Därav att mina ben är helt förstörda. Så sen satt vi i soffan som Sofia och Victor skottat upp och solade. Jag hade vanliga solglasögon på mig, men det hjälper inte..

Erik ska ha "skidskola", "ölskola" och fullt ös medvetslös-skola med mig de kommande dagarna. Snart ska jag kunna dricka öl... På afterskiin idag avr det sjuk mycket folk också, stört. Jag blir typ stressad när alla trängs som galningar.

I alla fall, mina ben är helt slut, efter två dagar. Jag vet, det är patetiskt. Sofia har stukat foten, den är typ blå så det blir förmodligen Rendel imorgon igen och soffan. Victor är skadad sen innan /pat... (Gratis buss överallt, hur bra är inte det?!)

usch, rörigt inlägg.. Typ som min hjärna, i alla fall:

Im having a blasting time right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0