Fredag!

Så skönt, jag har inga planer alls inför dagen utan tänker ta tillfället i akt och slappa lite nu när det endå är -21 grader ute. Helt stört kallt, precis som det alltid är runt Nyår. Dte borde bara dumpa en halvmeter snö så skulle allt bli perfekt. Och såklart, en aningen varmare, -6 är bäst.

Jag sov till halv 11a idag, grymt skönt att vila ut och vakna utan klocka för en gångs skull. Sen orkade jag inte pallra mig upp ur sängen fören klockan var 11.30 heller så det var riktigt mysigt. Athena kom också in och gosade lite i sängen, det gillar jag skarpt!

Jaha, annars då?

Min syster är nog bäst, jag har aldrig haft så kul som i veckan med henne. Och brorsan med, helt tokig. Mamma och pappa också nu när jag tänker efter, de får stå ut med mycket, hela familjen är smått galna faktiskt.

Och Miika, den fullständiga rapporten från veckan tar vi via msn, det är nog bäst så..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0