Flip the coin!

I did it, och jag blev inte förvånad över att det bröt en lång förbannelse av otur och djävulskap.. ;)

Ja, lördag idag. Match på G. Jag sov vädligt dåligt, jag vaknade exakt klockan halv 4a och undrade ifall Didra inte hade vunnit än? Någon minut senare så fick jag besked att han vunnit med råge och det var ju inte illa. Dessvärre kunde jag inte somna om utan låg och vred mig en bra stund för magen kurrade och ville ha mat men jag orkade inte stiga upp och mata den.

Jag har massor med saker jag måste hinna med innan bussen mot Skellefteå avgår 12.15, bla måste jag ner på Ica och köpa bröd och Yalla! så jag har lite att fika på bussen ner. Jag har nyss laddat ipoden så den är redo och förhoppningsvis så glömmer jag den inte heller. Brukar vara rätt långtråkigt att åka buss 2,5 timmar utan sin musik, det blir iaf att man stirrar ut genom rutan och tittar på det dassiga vädret. MEN! Jag är grym på att fantisera och låta tankarna löpa så det kommer jag göra idag också..

Ica nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0