First day!

AH!
Massor med bravader och äventyr innan jag och Sodia landade säkert i lägenheten i St.Anton sent i gårkväll.

Idag har vi åkte hela dagen, jag är helt slut i mina ben. Stört.. Snart dax för party tydligen.. Ska spana in utbudet lite.. WopWOP!

Och alla dessa skåningar och 08or..

(och ja, jag höll mig länge utan msn och internet, jävla skit. abstinens, nej men ett pockande intrsesse av att se vad som händer...)

Jag återkommer när jag har mera tid och mera ork att skriva.

Hoppas mina knän håller, och sofia har redan gjort sig illa i foten redan. first day...

Kommentarer
Postat av: Miika

Wosh! Livstecken! ;K

2009-01-28 @ 20:26:40
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0