Egentligen, varför?

Stört stört!
Det går inte en dag utan att folk irriterar mig nu. Tvi! Nästan så jag ska sluta, orka bli sur varje kväll för att folk är retards och hackar på mig? Njea, det finns nog bättre saker att göra... Skönt det ska bli att komma iväg ett tag så får jag lugna ner mig och känna peppen igen. Snart brister det, fan så det kommer att smälla då och jag kan garantera att någon av grabbarna kommer att fråga om jag har lingonveckan/pms..?

Och som de klagar på vad jag lägger ner min tid på, men hallå? Mitt val hur jag lägger min tid, stay out plix! *grumble* Skit ner er säger jag bara!

WHAAAAAA!!!


Tur jag har Miika att alt-tabba till på msn så jag kan sitta där och snacka politik när den är som bäst.. "På väg isäng".. ;)
Och Obama jobbade som snickare och byggde Baracker... Passar bra nu, med krisen och allt.. Ni ser, vår humor är på topp, all the tajm! Våra ordlekar är dom bästa, !


Kommentarer
Postat av: Miika

Hahaha! Trevligt och börja den här iskalla dagen med ett gott skratt!

2009-01-16 @ 06:29:10
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0