Cityderbyt slutade med förlust och sprucken läpp!

Ehh! Bloggen verkade inte ha publicerat mitt inlägg från igårkväll.. Bad.. så observera att det handlar om gårdagen ;)

Vi hade match ikvälll mot serieledande Umeå City och vi hade ju allt att vinna och inget att förlora. Vi gick ut och ägde dem, vi spelade sjukt bra men lag som leder serien har ju också vett om att peta in bollarna i vår kasse också. Jag och Emma höll tätt på vårt skift, sjukt najs imo.

Jag är rätt trött och seg nu, så det blir ett hafsigt inlägg nu alltså.

Jag fick en armbåge rätt på käften så jag satte tänderna i undre läppen och spräckte den övre. Kunde inte le på hela matchen, blev bedövad som fasen där. Och blödde som en sork, såg värre ut än de var dock. jag spelade fan hårt idag, hämnades lite gjorde jag visst med..

Vi förlorade slutligen med 2-5 vilket var orättvist för de var inte ett dugg bättre än oss. Challe räddade en straff också, inte illa!'

Sitter här och sörjer över att en av våra bästa matcher inte fick den utdelning vi förtjänade men det kommer fler tillfällen att slå dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0