Brrr!!

Tur att vi har det varmt och skönt inne i alla fall för utomhus ligger det på stadiga -20grader.

Idag har jag varit en bra hemmafru; dammsugat, dukat, diskat, skurit morötter och sen har jag och brorsan lagat mat. Impressive! Haha

Och förutom det har jag och Didra vunnit i arenan såpass att vi lyckades få achivement [Just the two of us: 1550] men dessvärre lyckades vi (jag!) klanta mig som fan i restrerande matcher så nu ligger vi på stadiga 1490i rating.. Pinsamt, men det är ju så i början innan vi kommit in i rätt flyt och lär känna varandra bättre. Hoppas jag i alla fall..

Snart är det käk, vila, och sen träning igen. Det blir en kortare träning idag eftersom vi har en tuff match imorgon så det ska bli skönt. Jag är otroligt peppad inför matchen imorgon med. Kommer troligtvis att spela ihop med Emelie eftersom det har sett ut så på träningarna hittils och det känns bra, bara hon inte ballar ur och tappar fokus. Men det hoppas jag inte sker eftersom vi möter City imorgon och det lär bli en tuff match som fan då de ligger i toppen av tabellen.

Men nu, food!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0