Wop WOp!

Ah, Anna Psykolgen tar tag i mig. Det behövs. Verkligen! Inte för att jag blev klokare men..
Och ja, jag ska göra mitt bästa för att hålla det på en "bra" nivå, om det nu går.

Nehepp, grabbarna kommer snart hem och jag och sofia ska laga maten idag. Ajfan! Glömde ställa mina öl i kylen *mutter. Det som är äckligare än öl är pissljumen öl.. Och öl är aldrig gott ngnstans..

Nehepp, Hemavan eller ngt ballt när jag kommer hem? Jag vill inte komma hem till verkligeheten för jag har sjuklt mycket att göra. Arbetslös, måste fixa intyg från volvo (om de inte har skickat det som de lovade?!?), bilen, kolla skolor..Program.. Orka med det, bättre att vinna på lotto och bara dra iväg och aldrig komma tillbaka. Ska iofs köpa mig en fet labtop, det ska bli najs som fan! yey, 1 bra sak iaf.. Och så Anna förståss ;)

Kul att jag inspirerar till resa men fyfan om jag inte får följa med..
Nehepp, bäst att väcka sofia och sätta fart med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0