WHAJ?!

En kompis sa en sak igår, fick mig att tänka. Stooort! Vilket ledde till ännu mera förvirrade tankar vilket inte är bra för an liten blondin som jag. Men jag kämpar på, tur jag har andra som kan buffra mig när jag går vilse i den snåriga skogen.

Och! Bestäm åt mig, jag hatar att vela men allt brukar fixa sig tillslut. Även denna gång?

Sen gick det sjukt dåligt i arenan igår. Jag blev så less att jag ville kasta datorn genom fönstret. Jag hatar att förlora och ännu värre när det är jag som är så rostig att vi förlorar pga mig men endå så satt vi uppe till 03.30 och nördade på. Resultatet? Vi kan säga att det blev en 1-8 match där siffrorna ran iväg. Tvii! Men vi ska ta nya tag idag, hoppas det går bättre när jag fått sova på saken. Hoppas jag i alla fall.

Sen så har jag hört av mig till Maria om party ikväll, jag känner för att slappa med människor jag "känner" och då är Maria och dom ett jävligt bra alternativ. Så hör hon av sig i tid så blir det nog så annars vette tusan hur jag ska göra. Frida kanske? Polisfesten känndes bara drygt som satan, vet inte varför. Är väl mest för att jag inte orkar vara hypersocial med folk jag inte känner ikväll..

Och what to wear? Anna skulle komma ut, ut iaf! kanon! Sofia lär jag ju också träffa där samt hela mitt lag. Awesome!



New Game - My Rulez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0