Whaaa!!

Nu fattas det bara att jag slår av mina stavar, tappar stålkanten på skidan och river sönder jackan så har jag nog lyckats med allt. Idag, mitt i åkningen när vi skulle åka offpist, gick mitt spänne på pjäxan av. Smack! Jag fick ta pisten ner, sjukt obehagligt vill jag lova. De kunde fixa pjäxan till imorgon så det var ju alla tiders vill jag lova. Men fortfarande sjukt onödigt. Men det fina var, hehe!, var att det var en sjukt fin pojke som jobbade i affären, smaskens! Hoppas han jobbar imorgon med.... ;)

Annars? Jag lurade med mig Erik ut och vi mötte upp resten av gänget så vi var en 15 personer som åkte offpist idag i St Anton, sjukt underbart att åka i 50+cm snö och pumpa. Den gröna killen som jag åkte med igår lyckades tappa sina skidor idag så vi spenderade säkert en 20 minuter att leta den under snön innan vi kunde åka vidare, Erik kraschade och kom upp som en snöman med istappar i skägget, jag tumlade runt och fick in sjukt med snö i byxorna så jag inte knäppt snölåset.. FAIL!
Men oooh så härligt det är med så mycket snö!!

Geif  sol nu! Smashing amasing!

Jag börjar också få sjukt ångest över hemresan nu.. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0