Vad fan?!

Jahapp..

Nu är det inte bara upp till oss längre om vi får lira i div 1 nästa år också utan nu hänger det på att vi vinner över serien 3an Skellefteå nästa helg och att Ersboda förlorar sin match mot Boden i helgen och sin nästa match mot Fränsta... Vilken är i princip omöjligt.

Det enda som var roligt med matchen idag var att jag fcik börja i 3e femman och sen tog jag nästan direkt en plats i 2a femman och vi gick ner på 2 backpar. Kinda sweet eftersom jag inte har lirat på 3.5 veckor nu. Sjukt roligt!

Men som sagt, riktigt dåligt av oss att inte stå upp och hålla emot och vinna över Iksu Ungdom. Så bra är dom inte men som vanligt så rinner det iväg på slutet. Vi saknar en riktig målskytt i laget och förmågan att knyta igen säcken..

Jag är iaf sjukt trött och funderar på att lägga mig och sova. Städdag imorgon, samt sysset ska besökas. Lutar åt party på lördga, vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag och Sofia är sugna som fan, Anna hade nån gala-kväll men funderade på att sluta upp med Maria och flickorna sen ute eller hur det nu skulle bli. Jag har också fått en inv av Maria genom Anna men ah, vi får se! Ska iaf handla så ser vi väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0