Well, lördagkväll

Igår blev allt helt galet fel från början, jag fick huvudvärk, inget svar från maria, sjukt otaggad och blablabla u name it. (Tur Heroes var bra, det räddade min dag!) Så jag hade i princip slutat bort att gå ut men Lena bjöd in mig på melodifestival och utgång med hennes kompisar så jag kände peppet igen! Gjorde mig klar på rekordtid, sminkade över mycket att min goggelbränna (syntes tydligen ändå!?) och rotade i garderoben efter ngt att ha på mig..

Iaf, det var väldigt trevligt hos Lena och hon bjöd på en supergod efterrätt! Sen att hon hade en sjukt fräsch lägenhet gjorde ju itne saken sämre så jag gick och dregglade mest överallt i princip. Jag vill så flytta hemifrån nu! Jag skulle förmodligen svälta ihjäl innan det gått 1 månad eller så men det skulle lätt vara värt det!

Nu drev jag visst iväg där..  Erhmm. Just ja, på väg ner till stan plockade vi upp Anna på Universum där och så tog vi cykeln ner genom staden. Gissa vem som fick cykla? Jo exakt! Jag! Kanske lika bra då Anna och cyklar på fyllan inte är något att leka med vilket jag har fått erfara någon gång sådär ;)

Jag träffade MAria, Emelie, Lii (new one!) Sofia! och en massa andra tokar som jag känner. Det var en rätt kul kväll igår, och kvällen slutade hemma hos Anna och vi smaskade i oss en massa popcorn och såg någon dålig film på tv medans vi luftade lite tankar om smått och gott.

Eh ja. Pretty much it.

Ska visst leka en stund nu. sen handla åt min morsa, bäst att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Robert

Om du vill kan du få ta över garaget

2009-02-22 @ 17:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0