Magsjukan cirkulerar..!

Idag slog vi på stort och bakade pizza, Sofia gjorde en specialdeg som slutligen blev en pan-pizza! Eller ngt sånt. Riktigt gott var det iaf! Jag blev dock mobbad (as usual!) när jag inte tog skinka på min pizza men det har jag ju aldrig.

Sen var det tänkt att dte skulle bli utgång eller iaf party ikväll. Men det sket vi i tillslut, (phew, så skönt!), palla vara bakis en till dag i backen.

Det blir istället film  och bara softa ikväll och det känns riktigt skönt.

Dock känner jag smått panik över all magsjuka som cirkulerar i byn för med min vanliga tur så kommer jag säkert lyckas få det på tisdag när vi ska resa hem. Snart är alla sjuka, blä! House of Norrland har dock klarat sig so far, ta i trä, men man vet ju aldrig när olyckan är framme.

Och på fredag smäller det! Premiären av "Män som hatar kvinnor" och syrran köpte biljetterna nyss! Kanon! Jag längtar som fasen, det var länge sen vi var på bio nu. Det ska faktiskt bli skönt att komma hem och sova i min säng ett tag. Sängen jag har nu är en tältsäng-aktig sak så det är väl itne sådär jättegrym om jag säger så. Jag drog kortaste strået imo att jag är lättast.. SÅ ja, jag vill ha min säng!

Nej, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0