Jag rör på mig...

Idag har jag (kors i taket) faktiskt suttit ett par timmar och kollat in lite skolor och utbildningar och det ser inte bra ut för Umeå's universitet. Eller pjtaa, kanske endå. Det slutade iaf med att jag beställde hem lite kataloger från olika universitet för jag pallar inte att ha 100a flikar uppe samtiidigt om lika/olika saker, hur ska man skilja dem åt? Jag vet, det låter inte som mig, verkligen inte! Men detta är ju rätt viktigt så lika bra att göra det ordentligt från början så slipper jag kanske välja fel. Risken är trots det sjukt stor att jag kommer välja fel men det lär jag ju märka.

Frågan är ju vad jag vill pyssla med när jag blir stor? Och hur länge jag vill hålla på och gå i skolan? Att det ska vara så svårt..

Bror är helt insöad på japan, hoppas han får bidraget så han kan förverkliga sin dröm.


Sen så började jag dagen med att läsa ut Eragorn - Brisingr som visade sig vara del 3/4 så jag blev ju mängda upprörd. Då kommer vi få vänta ytterligare 1.5 år innan nästa bok kommer ut. Precis som det avr med Harry Potter, grumble! Och jag saknar att läsa, sjukt vad jag saknar det! Jag måste verkligen skärpa mig på den fronten känner jag. Carlo hade någon bra serie som han tyckte jag skulle läsa, men så dåligt minne jag har så har jag ju tappat bort namnet på serien. Måste fixa! Det finns inget bättre sätt än att fly verkligheten på..


Och det känns som om vi glider ifrån varandra ännu mer, är det så? I dont like it!

Kommentarer
Postat av: annie

jo, hon nämnde det men jag kommer inte ihåg när!!

haha, annars får jag väl smuggla med honom ;)

ska snacka med henne idag så får vi se!

2009-02-26 @ 16:18:55
Postat av: Miika

Hmmm... ja man kanske skulle ta tag i det här med universitet snart! :Q

2009-02-26 @ 17:28:16
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0