Underbar dag!

Fredag. Strålande solsken. På bra humör. Taggad inför kvällens premiär av Män som hatar kvinnor. Skön promenad med Athena. Hemavan verkar bli super! Jag, Sofia, Anna, David och Victor so far. Blir nog en lååång weekend för mig och Sofia i alla fall. Förmodligen Victor också, Anna och David går ju i skolan så de vet jag inget om. Men ah! Så skönt det ska bli! Samt att pappa har bakat en sockerkaka som jag går och dregglar runt nu..

Det enda som är minus är att mina lagg inte var klar när jag var nere i shoppen. Men! Jag hittade ett par nya gloves för 250kr (billigt för ett par Level vill jag lova!) så det addade jag till min nota. Får kila ner dit ikväll en sväng innan middagen.

Det känns som vår och jag bara flinar för fullt!! Jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0