Tråkigt värre!

Som vanligt så har jag ingen koll på tiden (idag läste jag 3e delen av Eragorn-Brisingr) och trodde att träningen började klockan 19 som vanligt. 18.15 fick jag panik och kom på att efter match har vi ju alltid snack innan så jag fick hasta iväg och byta om på 3röda! Exakt som vanligt, Emelie är tillbaka i Sverige!

Och vi pratade ju igenom vårt dåliga resultat i serien och att vi åker ur div 1 norra. Skitspel! Det var inga glada miner direkt! Sen så skulle vi börja tänka igenom hur vi ska ha det nästa år, om man ska spela kvar osv.. Jag kommer förmodligen att spela kvar om jag inte flyttar för att studera men ja, eller sluta! Ni vet ju hur jag är! Försäsongen närmar sig ju med stormsteg och jag brukar ju alltid sluta då eftersom jag itne pallar att träna så länge jag vill åka skidor/snowboard istället.

Ska bara andas klart lite och sen ska pappa få tortera mig i ett antal "roliga" magövningar. Jag har slackat som fan de här veckorna vill jag lova! Skärpning Emmii!

ps! Sjukt drygt att träna när alla är otaggade och bara vill spela av sista matchen. ds
pps, jag är INGET undantag. dds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0