Torsdag va?

Ytterligare en kall dag med -20grader utomhus. Athena har fått ett snyggt hundtäcke som hon har på sig när hon är ute. Sjukt söt!

Igår var det raid i 25manna Naxx, jag var sååå ringrostig och hade ingen koll på vad jag höll på med i början där. Men efter ett tag så hittade jag tillbaka bland allt så jag låg ungefär där jag brukade på skadan och dps'en på bossarna. Och jag vann nya items också, kanon! Jag spelade dator i princip hela kvällen, datanördade mao.

Jag ringde också min tränare och berättade att jag är hemma. "Nu blev jag jätteglad" sa han och bjöd in mig att spela match ikväll mot Iksu Ungdom. Fast han visste att jag är halvkrasslig, inte har tränat och allt det där. Det ska bli sjukt kul, hoppas jag får spela några byten iaf! Kommer ju inte vara lika stabilt som innan jag åkte men.. ;)

Dagens mission blir väl att bära upp boardbagen och resväskan på vinden samt att dra damsugaren ett varv tror jag. Av någon anledning har damråttorna frodats och vuxigt i mängder under tiden jag varit borta. O.o)

Sen taggar jag Hemavan som jag verkligen hoppas bli av i slutet på februari här, jag har redan abstinens!

Och taadah! Fyra bilder från St Anton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0