Snart hemma igen!

Nyss knäckt en öl, eller skruvat av kapsylen menar jag. Vi ska nämligen ut på party ikväll, sista natten och direkt från Kandahar ska vi till tågstationen, sitta där någon timme och sen åka med tåget till Zürich för att ta flyget hem till Stockholm och Arlanda. Vi är hemma i UMeå vid 16-ish-tiden så det blir en lååång och dryg natt+dag.

Vi kommer säkert ångra denna sista kväll men det kommer vara en upplevelse i sig att få känna bakisheten sakta smyga sig på... Vi har packat sminket och tuggummi i högsta facket på resväskan.. Mutter..

Annars idag då? Jo vi tog tåget tidigt in till Innsbruck och var där ocjh strosade i stan och shoppade loss. Eller Erik shoppade som fan och vi andra hängde med. Och sofia köpte en fräsh tunika på Vero Moda, wosh! Vi käkade på McDonalds (haha!) som var för övrigt det fräshaste jag avrit med om..

Snart kommer knattarna - daniel (najs!) och så blir det lite party sen taxi in till St Anton, dumpa grejerna på stationen och sen röra sig in till partylivet..

Sen så, ja, jag kommer sakna St Anton, Pettneu, grabbarna, flickorna, skidåkningen, solen, snön, göassiga dagar i Rendl, Rusty som grötlagare och Victor som hemmaman! Den vackra miljön och blabla...

Så snart är jag hemma igen... Bewere Sweden!

/kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0