Sista matchen!

Lilla stressen jag har nu då!

Men nej, nte än! Jag har vaknat, käkat frukost, blivit uppdaterad om brorsans tripp till akuten för halsont och blabla. Han fick antibotika, dropp och hela baletten..

Vi åker klockan 11a så det är gott om tid fortfarande innan jag behöver börja stressa. Vi ska åka enda bort till Sundsvall för att spela sista matchen för säsongen och det kvittar om vi vinner eller förlorar så det känns en aningen ovärt, faktiskt. Men shit the same, snart blir det Hemavan!

Jag drömde en rätt så sjuk dröm inatt också; Stay away from my man! Det säger jag er bara. Haha!! Helt galet. OCH! Apple here i come! Jag blev rätt kär i macbook air vill jag lova.. Kanske?

Kommentarer
Postat av: Robert

Så, jag ska få en macvänn

2009-02-28 @ 16:14:34
Postat av: Miika

Så, jag ska få en apple-vän?

2009-02-28 @ 19:40:25
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0