Seg!

Fredriks fel. Vi satt uppe till halv 3 och lekte och sen sov jag till klockan 10 så min dygnsrytm är helt fuckad nu.

Filmen igår då? Ja, okej, jag skulle inte se den igen vill jag lova. Penolpe var läcker men nej, ingen höjdarfilm. Jag kommer ihåg varför jag inte gillar romantiskt drama..! Så Vicky Christina Barcelona raderar jag från min dator.. NU!

Och det är snart hög tid att göra sig klar och åka in till Volvo och gå på det där seminariet (boring, men nyttigt?) och kika runt lite på Volvo. Det var ett tag sen jag avr där, saknar faktiskt att ha ett jobb att gå till. Och framförallt att se lönen ticka in varje månad på kontot. Jag fick 3.6k den här månaden med, små korrigeringar från förra månaden så det är ju helt ok!

Gah!

Sen så är det strålande solsken idag och -2 grader ute. Perfekt! Hade jag itne varit en sån slacker borde jag ha vart ute på en promenad, och hade jag itne behövt åka in till staden hade jag gått på en promenad! Gah!

Nej, köket nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0